quarta-feira, 2 de fevereiro de 2011


It was a' for our Rightful King - By Robert Burns, Music by Jean Redpath

It was a' for our rightful king
That we left fair Scotland's strand;
It was a' for our rightful king
We e'er saw Irish land,
My dear,
We e'er saw Irish land.

Now a' is done that men can do,
And a' is done in vain!
My love, and native land, fareweel!
For I maun cross the main,
My dear,
For I maun cross the main.

He turn'd him right and round about,
Upon the Irish shore,
He gave his bridle-reins a shake,
With, Adieu for evermore,
My dear!
And adieu for evermore!

The soldier frae the war returns,
And the merchant frae the main.
But I hae parted frae my love,
Never to meet again,
My dear,
Never to meet again.

When day is gone and night is come,
And a' folk bound to sleep,
I think on him that's far awa
The lee-lang night, and weep,
My dear,
The lee-lang night, and weep.

A minha Lista de blogues

Seguidores

Arquivo do blogue

Acerca de mim

A minha foto
"(...) as leis não têm força contra os hábitos da nação; (...) só dos anos pode esperar-se o verdadeiro remédio, não se perdendo um instante em vigiar pela educação pública; porque, para mudar os costumes e os hábitos de uma nação, é necessário formar em certo modo uma nova geração, e inspirar-lhe novos princípios." - José Acúrsio das Neves